2014. február 25., kedd

Avon - The company for women

Sziasztok!

Ma a postás  hozott egy kerékpárt. (Na jó a sógoromék)


Azt kell mondjam szerencsés mentés volt. Öt ropiért vettem, nem kotyog, nem lötyög, és a gyűjteményemen belül első ránézésre is egyedi gép. Alkatrésznek vettem de szörnyű felismerésként ért a tény , hogy ez egy közel húsz éves komplett járgány. Ez az aminek én örülök, a párom pedig kevésbé :D Ez emberek egy teljesen ép Avon Cycles Limited gyártmányú bringa. A kerékagyak , a féknyergek, fékkarok, hajtókarok , és az ülés is saját gyártású ACL termék tökéletes állapotban. 

Az első kerékagyban találtam egy évszámot miszerint az alkatrész 91-ben készült. Tehát az egész bicó nem öregebb 23 évnél.

Az Avon Cycles Limited egy ma is futó indiai gyár, amely azzal kacérkodik, hogy ő az ország vezető kerékpárgyártó cége. Menő belegondolni, hogy ezt a gépet innen hozták : 

Az egész gépen a kormány fogott meg, arra gondoltam átdobom az asszonyka fullos csepel kempingjére, csak hogy még jobb cruisert varázsoljak belőle. És megvallom hiénázni akartam egy első féket a csepel bmx-re mert ugye mostanában már az is előírás... kellett még egy ülés is , meg egy első villa is több félkész bicóhoz, egy monoblokk, hajtókarok pedállal, sok kis apróság. Aztán ha csak az alkatrészeket veszem meg már az is bőven  tíz ruppó fölött van. Arra gondoltam egy lengyel (szerintem lengyel) típust veszek, és kiváló donor lesz egy másik lengyel bringához. De hát "kénytelen vagyok" megtartani :)
Az egyetlen hibája a gépnek, hogy lefoszlottak róla a matricák. Ezek ezüstözött, aranyozott matricák, amiket valahogyan újra kell gyártatni. Azt hiszem ezt is nyomon fogjuk követni itt a blogon. Hasznos infó lesz mindenkinek, aki gondolkodik ilyesmin. A matricázáson  túl nem akarom tovább bonyolítani a dolgot festéssel vagy ilyesmi. Tetszik a patina a régi gépeken . 



Gumibelső, új lánc, olajozás (a kerékagyakon van olajzó gomb!) kormánybeállítás, aztán lehet vele pávázni a ligetben.
Még talán egy arany felnit meg egy sárga falú abroncsot elbírna a dolog. De az önmagában négyszer annyiba kerülne mint az egész bringa. 
Viszont a cégtulajdonosok tiszteletére a nagy szakáll és a turbán kötelező! :)

Bezony!


Légyszives kommentben írjátok meg , hogy milyen méretű képeket szeretnétek. Hogyan kényelmesebb nektek, a kis méretű vagy a nagy méretű képekkel?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése